2016 m. spalio 19 d.

same clothes, different looks

2016 m. spalio 19 d.




Kaip buvau užsiminusi jau anksčiau, mano pastarųjų metų siekis buvo apsivalyti nuo daiktų. Nebenoriu būti pasyvia daiktų kolekcioniere. Taip gyventi ilgainiui pasidarė per sunku. Kalbant konkrečiai apie drabužius - nesu atsidavusi fashionista, tendencijų sekėja, ar juo labiau diktatorė. Man svarbu tik viena - jaustis gerai savo drabužiuose. Niekad nesišvaistydavau stereotipine fraze, kad nėra kuo apsirengti, nes apsirengti ohoho kiek visko visada yra. Esminė problema, kuri mane kamavo, buvo laikas skiriamas drabužiams. Tad uoliai domėdamasi ir sekdama gerąją declutteri'ų praktiką nusprendžiau, kad būtent tai man padės nešvaistyti laiko svarstant ką rengtis, laiko skirto drabužių priežiūrai ir spintos tetrio žaidimams. 
Vieniems žmonėms didelis daiktų kiekis ir galimybė rinktis yra labai svarbu, kitiems ji nejučia apsunkina kasdienybę. Svarbu pajusti, kada turėjimas daug tampa našta ir suvokti, kad turėti mažai nėra blogai.

Komentarų nėra :

Rašyti komentarą

Fill the city .
Blog design by Fleurroodbeek .