2014 m. vasario 14 d.

Kasdienis odos lepinimas.

2014 m. vasario 14 d.

Jau ilgiau nei gerą mėnesį, kiekvieną dieną savo odą lepinu LaMav kremais. Rašyti nuomonės apie šiuos produktus tik pradėjus juos naudoti neišdrįsau, kodėl atskleisiu vėliau, o dabar su džiugesiu galiu sakyti, kad nežinau ar kada turėjau tokią "laimingą" veido odą.

Pirmiausia apie patį produktą.
LaMav dieninis kremas su haliuronu intensyviai drėkina odą, suteikia jai putlumo ir švytėjimo. Argano aliejus ir augalinės kilmės haliurono rūgštis palaiko hidrataciją ir drėgmės lygį odoje. Alavijų lapų sultys ir akai uogų aliejus teigiamai veikia odos būklę, atgaivina, suteikia sveiko švytėjimo.

Sakysite, kad visi kremų aprašai skamba vienodai viliojančiai ir stebuklingai kaip šis, žinau, ir aš taip sakau. Tačiau retai, kada viename produkte būna tokia gausa biologiškai aktyvių (+ ekologiškų) medžiagų.




O dabar papasakosiu savo draugystę su kremu. Tik pradėjus jį naudoti, oda reagavo įdomiai. Buvau įspėta, kad dėl daugybės biologiškai aktyvių medžiagų, užsitepus kremo oda gali parausti ar perštėti. Antra įdomi reakcija buvo tai, kad užsitepus krepo oda nenormaliai jį "susiurbdavo", padariau išvadą, kad drėgmės jai tikrai trūko ir pirma savaitę, naudojau didesnį kiekį kremo. Savaitės laikotarpyje viskas normalizavosi. Na, ir galiausiai odą pradėjo berti. Nežinau ar bėrimas čia tinkamas žodis, nes porą spuogelių, kurių paprastai visai neturiu, man jau ženklas, kad kažkas yra ne taip kaip turėtu būti. Po poros dienų visi nemalonūs dalykai baigėsi ir tada suvokiau, kad oda, kuri tikriausiai pirmą kartą matė gavo tokį produktą sustresavo, bet ilgainiui priprato.

Tad pradėjus naudoti kažką natūralaus reikia nusiteikti, kad kurį laiką odos reakcija, priemonės poveikis ar kvapas gali būti kitoks nei mes įpratusios, bet pratintis tikrai verta!

*tai nėra reklama, straipsnyje pateikta mano asmeninė nuomonė

5 komentarai :

  1. Aš irgi esu visų natūralių/ekologiškų kosmetikos produktų mėgėja. Ir galiu pasakyti tą patį - pripratus prie visokios chemijos ir kitų įprastinių produktų, kurie bent jau paviršutiniškai veikia puikiai, atrodo, kad visa natūrali kosmetika ir t.t. yra daugiau nei niekam tikusi - prastas kvapas, keista tekstūra, neveikia iš karto ir dažniausiai netgi iššaukia bėrimus ar kitą neigiamą odos reakciją. Tačiau jeigu iš karto nenutrauki jos naudoti ir nepalaidoji giliai šiukšlinėje, greitai pastebi drąstiškus pagerėjimus. Papraščiausiai reikia odai duoti priprasti, išsivalyti nuo visų chemijų, o tada jau galima laukti ir tikųjų rezultatų :)

    http://kanarele.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti
  2. būtent taip! dabar naudoju Inika mineralinį makiažo pagrindą.. pradžioje buvo taip pat sunku priprasti prie "kitokio" produkto. Nėra silikono, pudra per oda neslysta kaip per sviestą, tačiau išmokusi ja "naudotis", nebenoriu grįžti prie visų Maybelline fit me ir kito šlamšto. Tik jau pradedu bijoti kaip bus, kai visi musų draugų dovanoti produktai pasibaigs,o va tada jau teks tuštinti kišenę ;/ :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Aš irgi kadaise naudojau visus tuos Maybelline, Pupa ir kitus makiažo produktus, ir tikrai, puikiai užmaskuoja, gražiai pasidengia, bet kai ilgainiui pastebėjau, kaip oda pradėjo kimštis, supratau kad reikia kažką kuo greičiau keisti, kol nesusigadinau jos visam laikui :) Dabar varijuoju įvairiomis natūraliomis grožio priemonėmis, pradedant Bioselect, SLA, baigiant GoldenSilk produktais ir labai džiaugiuosi :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Toma, man asmeniškai natūralių priemonių reikia mažiau nei anksčiau naudotų nenatūralių, tai gal nereikės baisiai tuštinti kišenės :) Turėsit po vieną, bet kokybišką ir veiksmingą priemonę. Ačiū už atsiliepimą, teko ir man La Mav bandyti, bet buvau ryškiai ne savo odai priemonę išsirinkus :) Gundausi pabandyti vėl kažką iš jų.

    http://veidrodeli.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti
  5. Aš manau, kad geriau nusipirkti mažiau, bet natūralių produktų, nei daug bet chemijos prikimštų. Aš kai pradėjau naudoti natūralią kosmetiką, tai atsigavo mano oda. Argano aliejus padėjo pagerinti tiek plaukų tiek odos būklę.

    AtsakytiPanaikinti

Fill the city .
Blog design by Fleurroodbeek .