2014 m. vasario 6 d.

Įsispirk!

2014 m. vasario 6 d.
Vasaros pirkinių sąrašo viršuje - šlepetės, sandalai ar šliurės, kaip šiuos batus bepavadinsi... Taip, žinau, kad tai gali šiek gąsdinti, prieš porą metų pati bučiau pritarusi, kad šie batai - ne pats geriausias pasirinkimas.. Bet jie turi charakterį ir savo istoriją. Ir man tai patinka! Kyla klausimas ar viskas prie ko prisiliečia Isabel Marant atgyja? Ir ar šių sandalų laukia toks pats sėkmingas atgimimas, kokį išgyveno sportbačiai ant platformos!?



3 komentarai :

  1. Kaip gerai, kad as savo pernyksciu "tapkiu" nesumasciau kaip nors pradangint! :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. tai va va, sakėm, kad žiauriai geros jos! O man buvo atvirkčia situacija, kai aš tokias matavausi, mama mane taip sužlugdė su savo komentarais, kad išejau iš parduotuvės be pirkinio :D

      Panaikinti
  2. Ech tos mamos jos isvien sako ka galvoja, mane irgi karts nuo karto suvaro, del kai kuriu fashionistiniu sprendimu, bet manau ju kartais reik neklausyt :))

    AtsakytiPanaikinti

Fill the city .
Blog design by Fleurroodbeek .