2013 m. balandžio 18 d.

2013-04-18

2013 m. balandžio 18 d.
Mano atsisveikinimas su vilnoniais draugais, kurie šildė ir palaikė nuotaiką visą žiemą.
Kol aš bandžiau atsidžiaugti žieminiais paltais, pastebėjau, kad kiti žmonės nusprendė namie palikti ir striukes, švarkelius bei šiltesnius megztinius. Visi jaučiasi suklaidinti šilumos antplūdžio ir neperpranta , kaip prisiderinti prie pakitusios temperatūros. Belieka tik nusišypsoti, kai gatvėje prasilenki su trumparankoviais marškinėliais pasipuošusiais jaunuoliais.
O ar jūsų nesuklaidino staiga pakilęs termometro stulpelis?



7 komentarai :

  1. Laaabai grazi nuotrauka, viskas puikiai dera. Na pas mane oras tai permainingas. Vienintele iseitis cia - tai sluoksniai, sluoksniai ir dar karta sluoksniai :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. mačiau šiandien panelę su trumpu sijonu ir plikom kojom :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. žiauriai gerai atrodai ir šitas tavo paltas nesveikas!
    nors pati jau svajoju, kaip visus paltus išvešiu namo, nes nebegaliu žiūrėti į juos, man visą laiką karšta

    AtsakytiPanaikinti
  4. oj kaip graziai tu cia krasciuku balansuoji, ziauriai geras derinukas :) As tai visiskai pasimetus ir nezinau ka rengtis:D

    AtsakytiPanaikinti
  5. negaliu atsižavėt, kaip tau tinka šiti batai!!

    AtsakytiPanaikinti
  6. Labai gražiai apsirengusi esi :) Na o aš vis dar nešioju savo mylimą rudeninį paltuką.

    AtsakytiPanaikinti

Fill the city .
Blog design by Fleurroodbeek .