2012 m. lapkričio 18 d.

Mados infekcija day 2 || Įžvalgos ir komentarai

2012 m. lapkričio 18 d.
 Sandra Straukaitė NOT(BAD TASTE)
Antrą MI dieną Sandra Straukaitė supažindino mane su Gangnamstyle. Taip, iki tol maniau, kad tai, tik eilinis rytų pop kultūros, beskonybės vaisius... Dabar žinau daug daugiau. Ačiū Straukautei. Taip pat, ačiū už ryškią, spalvingą.. norėjosi sakyti jaunatvišką kolekciją, bet manau, kad dauguma brandesnio amžiaus moterų taip pat atras sau tinkamą vasaros drabužį ar maudymosi kostiumėlį, kas man labiausiai ir patiko kolekcijoje. Bravo Audimui ir jo sėkmingiems colloboration'ams su Lietuvos dizaineriais!


Asger Juel Larsen (Danija)

Gotiška kolekcija, kurios arkliukas lietpalčiai ir švarkai. Į atmintį labiausiai įsirėžė šlapio efekto odos(?!) lietpalčiai. Barokiniais raštais marginti drabužiai, maloniai mintimis sugrąžino į Prados S/S'11 kolekciją.



 
Milda Čergelytė – MIMI.C
Mimimilda. Dar gerokai prieš pamatant kolekcija buvau papirkta užuominomis apie semi-couture ir įvairiais internetinėje erdvėje pasirodžiusiais teaser'iukais.  Neišpasakytas kruopštumas ir dėmesys smulkiausioms detalėms. Nors kolekcijos spalvynas, toli gražu ne mano mylimiausiai, bet žiūrėjau, gėrėjausi ir plojau Čergelytei.
 


Lina Gudanavičiūtė

Džinsas džinsas, balta drobė ir neoniniai proveržiai. N-toji kolekcija MI, kurioje vyravo bomber jacket'o forma. Išvada ta, kad ateinantį sezoną fashionista be bomber'io nebe fashionista.


 GROSSER HEINRICH (Vokietija)
Man, žmogui, kuriam gatvės mada artimesnė ir daugeliu atveju labiau pažįstama už podiumą, vokiečių printai buvo aliuzija į kamufliažą, manau, kad prie to prisidėjo ir mano prastas regėjimas. cha. Akys raibuliavo nuo netikėtų raštų derinimų, spalvų derinių ir nertinių jaukumo.

  
Aušra Urbanavičiūtė ir Diana Kuzminskaitė
 Kolekcijos koloritas labai įvairus, bet puikiai persipinantis ir pasakojantis istoriją. Man tenka ir vėl kartotis, nes  kartojasi ir bomber'io siluetas drabužiose, nuo paltų iki marškinių.
 


Dovilė Gudačiauskaitė

Tiems, kad pasiilgote vaikystės šios kūrėjos drabužiai bus geriausias pasirinkimas. Drabužių siluetai paprasti, tiesūs. Dominuoja rgb spalvos, stambūs raštai, dryžiai ir Peter Pan'iška dvasia.
Mano pagyros už garso takelį ir vizualizacijas, kurios buvo net per įdomios ir trukdė stebėti kolekciją, ar tai gerai ar blogai, negaliu suprasti iki šiol :)

  

Komentarų nėra :

Rašyti komentarą

Fill the city .
Blog design by Fleurroodbeek .