2012 m. rugsėjo 5 d.

Oops! I spilled my wine on my pants

2012 m. rugsėjo 5 d.


Vystydama "Protingos" spintos temą, šiandien pristatysiu vieną iš mano rudenio-žiemos sezono 'key pieces' - burgundiškos kelnės, juk taip dabar modinga bordo spalvą vadinti.. Taigi, įsigyti spalvotus džinsus buvo protinga todėl, kad turiu daug juodos galanterijos, avalynės bei bliuskučių ir švarkų.. O atrodyti juoda juoda nuo galvos iki kojų (nepaisant to, kad labai tai mėgstu) kartais būna nuobodu. Žinoma, džinsų mylėtojos vietoj spalvotų kelnių puikiai apsieina ir su įprastais mėlynais džinsais, tačiau aš, tikriausiai, esu persisotinusi jais ir šiuo metu savo spintoje tradicinių džinsų neturiu.. Taip, neturiu džinsų. Kai kam, tai protu nesuvokiama, bet, mano nuomone, galima gyventi ir be jų.

P.S Taip pat, palyginimui su neseniai rodytu rokerišku look'u pastebėkite - drabužiai tie patys, atsikratyta liemene, pakeisti tik aksesuarai ir avalynė, o įvaizdis 100% kitas.


11 komentarų :

  1. Labai patiko ta įdėja, kad tie patys drabužiai o įvaizdis visai kitoks! Tai čia kaip supratau ir yra ta ''protingos'' spintos įdėja? Beja, labai noriu pridurti kad turi pavydėtiną figurą!

    AtsakytiPanaikinti
  2. ooo is kur sitas tobulas kaklo papuosalas ? :)))))

    Labai grazu, man sitas (stebetinai) labiau patiko nei tas su liemene ivaizdis, kazkodel :))))

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ačiū visoms!
    Sandra - Lindex
    Auste o akiniai tik 10Lt iš forever18 (lyg ir taip ta parduotuvė vadinasi -Oze) man jie labai tokie Celine'iškis :>>

    AtsakytiPanaikinti
  4. Toma, kokie tavo plaukai fantastiski! :)))

    AtsakytiPanaikinti
  5. Aaa, noriu ir aš tokių kelnių , kaip tik prieš keletą savaičių nusižiūrėjau vienas tokias :) Nuostabios. Atrodai taip pat puikiai : ) pailsėėjus ir išgražėjus ;)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Kotryna nori tokių kelnių, o aš mielu noru pasivogčiau batukus. xixi:) Tobulai Toma, kaip visad.:)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Sveika,labai grazi plauku spalva! Ar dazai? Jei taip, tai kokia firma ir koks atspalvis? Ir kokia naturali plauku spalva butu? :)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Sveika, labai grazi plauku spalva! Tikriausiai dazai? :) Jei taip, tai kokiais dazais ir kokiu atspalviu? ir kokia naturali plauku spalva yra? :)

    AtsakytiPanaikinti
  9. Ačiū merginos!
    mmm.. na niekaip neprisiruošiu parašyti įrašo apie plaukus, nes klausimų vis daugiau susilaukiu, na pabandysiu trumpai. Taip plaukų spalvą paryškinu augaliniais dažais, plaukai kas mėnesį dažomi sruogomis, todėl plaukuose melejoonas atspalvių, mat augaliniai dažai greit nusiplauna, nublunka nuo saulės ir pan, tad vienos sruogos būna ryškesnės kitos šviesenės ir pan... aišku toks dažymas kainuoja daugiau, nei nutepti visus plaukus viena spalva ir kas mėnesį tik šaknis padažyti, tačiau džiaugiuosi, kad mama kirpėja ir gali mane palepinti tokiomis procedūromis. O naturali mano plaukų spalva yra šiaudų ruda su tokiu žaloku atspalviu.. vasara plaukų nedažiau, dažai buvo gerokai išsiplovę taigi taip atrodo mano natųrali plaukų spalva :) http://fillthecity.blogspot.com/2012/08/walking-with-my-buddies.html
    na ir paskutinis atsakymas -šiame yraše buvau neseniai iš po kirpyklos malonumų, dažiau dark brown atspalviu :) o dėl dažų gamintojo bijau sumeluoti, bet kaip jau supratai, naudoju profesionalius dažus.

    AtsakytiPanaikinti

Fill the city .
Blog design by Fleurroodbeek .