2012 m. rugsėjo 8 d.

ADOREBOX III

2012 m. rugsėjo 8 d.

Neseniai gavau savo trečiąjį Adoreboxą. Galiu tvirtai pasakyti, kad likau nustebinta, tiesa, dar prieš jam pasiekus mano rankas, žinojau, jog pusmečio sukakties proga jis pasikeitė ir 'užaugo'. Tad trumpai apie pokyčius. Pirmiausia pasikeitė jo kaina - 39 Lt mėnesiui, sakytumėte, jog kaip už mėginėlių dėžutę kiek daugoka (taip manau ir aš, 29 Lt buvo kur kas patrauklesni), bet Adorebox'o tik mėginėlių dėžute nebepavadinčiau, nes nuo šiol jame 4-5 pilno dydžio kosmetikos produktus, 1 mini dydžio produktą, grožio atributą ir dovanėlę( kosmetikos mėginukus).

Šiandien pasidalinsiu paskutiniojo Adorebox'o turiniu ir bendrai aptarsiu 3 mėnesių prenumeratos įspūdžius.

Rugpjūčio mėnesio dėžutėje radau:


Pilno dyžio produktai:  Celvin Klein Splendid Colour nagų laką, 10 ml (45Lt)
                                        Bourjois Liner Clubbing skystą akių kontūrą, 4 ml (35Lt)
                                        Bourjois Smokey Eyes akių pieštukas, 1,14 (24 Lt)
                                        Sally Hansen purškiamą depiliacinį kremą 170g (35Lt)


Mini produktas:             L'Occitane "4 Karalienių Rožių" rankų kremas, 10 ml (8Lt)
Priedai:                          6 Annemarie Borlind veido priežiūros mėginėliai
                                       2 AA ECO veido kremo mėginėliai
                                       L'Occitane šlamučių veido kremo mėginėlis
                                       L'Occitane rankų kremo su taukmedžių sviestu mėginys


Grožio atributas:           Medvilninis "AdoreBoutique" šalikėlis (25Lt)


Sąrašas stebėtinai ilgas, tačiau svarbu yra ne tik gaunamų produktų kiekis, bet ir tai, ar jie atitinka mano poreikius. Kaip jau akcentavau praeitame įraše, privaloma prieš kiekvieną užsakymą atsakingai užpildyti ar atnaujinti savo Grožio profilį ir anketą - "informacija apie mane". Paskutinėje anketoje akcentavau, jog pageidaučiau dekoratyvinės akių kosmetikos,  ir vualia, gavau du prašytu produktus, taip pat akcentavau, jog mane domintų tik raudonos spalvos nagų lakas... radau ir jį. Depiliacinės putos, tikriausiai, šį mėnesį buvo tas produktas, kurį išmėginti gavo didžioji dauguma dėžutės prenumeratorių (kaip praeito mėnesio - "Rich" šampūnas). Mėginėliai nebuvo 'pro šalį' jie atitiko mano veido odos tipą, taip pat gavau ir prašyto rankų kremo (noriu iš anksto pasiruošti žiemos speigams :>)

Reziume, kiekvieno mėnesio dėžute buvau vis labiau ir labiau patenkinta, gal dėl to, kad 'augo' Adorebox'as, o galbūt todėl, jog laikui bėgant perpratau užsakymo sistemą.Tariu ačiū Atrask grožį.lt už trijų mėnesių prenumeratą ir už rūpinimąsi klientais (nes per 3 mėn. mano gyvenamoji vieta keitėsi 3 kartus, o dėžutė mane vis surasdavo).

                                        

1 komentaras :

  1. su pavydu skaitau apie visų AdoreBox - aš irgi noriu :(

    myroomistiny.blogspot.se

    AtsakytiPanaikinti

Fill the city .
Blog design by Fleurroodbeek .