2012 m. liepos 19 d.

DIY || boho hairban

2012 m. liepos 19 d.
Sveiki,
pastaruoju metu bloge ryškiai jaučiamas mano polinkis bohemiškai tematikai, kurį, tikriausiai, iššaukė festivalių nuotaikos ir laukimas.

Tad nusprendžiau su jumis pasidalinti instrukcijomis kaip, super lengvai susimeistrauti plaukų aksesuarą, kuris suteiks ryškų boho atspalvį Jūsų įvaizdžiui.

!Džiaugiuosi, kad šį 'pasidaryk pats' galite rasti ir MadosKnyga.lt skiltyje |Straipsniai|!



Taip pat didžiulė padėka keliauja Mildai Jonikaitytei už žemiau esančias nuotraukas, buvo smagu dirbti kartu!
Daugiau Mildos darbų galite rasti Jos Facebook puslapyje ir būsimuose mano įrašuose.




8 komentarai :

  1. Oj kokios nuostabios fotkes :)) Kur pagavai sita fotografe?:))

    Nerealiai atrodai, ir tavo DIY kaip visad liuks ;))) Idomu kaip as su tokiu aksesuaru atrodyciau :))))

    AtsakytiPanaikinti
  2. Idėja kaip pasidaryti pačiai labai gera! ;) Laabai gražiai atrodai ;)

    Su meile, Egle Ge {HideInSugar}

    AtsakytiPanaikinti
  3. Super grazus ir universalus daikciukas, pati toki turiu pasidariusi!

    http://meetmeindreams.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti
  4. Nuotraukos žiauriai geros. Net malonu žiūrėt, kai kokybė nepriekaištinga. O ir šita juostelė tau labai tinka. Aš dievinu plunksnas, tai mane pirma nuotrauka jau pakerėjo.. :D

    AtsakytiPanaikinti
  5. oho super ideja! tik gaila, kad man netinka tokie plauku aksesuarai :/

    AtsakytiPanaikinti

Fill the city .
Blog design by Fleurroodbeek .