2012 m. gegužės 23 d.

Fill the city with the style || sentimental

2012 m. gegužės 23 d.


Sveiki,

Nesu tas žmogus, kuris prisiriša prie kasdieniniu daiktų. Bet kalbant apie sentimentalius, savo istoriją turinčius daiktus, viskas apsisuka aukštyn kojom. Tikriausiai ši savybė persidavė iš močiutės, kuri kruopščiai saugo visas smulkmenas, pasakojančias praeities įvykius ar primenančias tam tikrą žmogų. Net mano mamai - šimta procentinei estetei ir minimalistei, nepavyko savo kasdieniu pavydžiu 'išmušti' mano sentimentalumo bruožo.

Kodėl čia taušku apie tuos daiktus ir istorijas? Nes šis laikrodukas, vienas iš močiutės "sentimentaliųjų" dovanų.

Papasakokite, kokių relikvijų, iš kartos į kartą einančių ar šeip įdomią istoriją pasakojančių daiktelių Jūs turite?





8 komentarai :

  1. Labai patinka,kaip atrodai:*
    Aš ir gavau dovanų laikroduką "su istorija" iš močiutės, turiu ir pakabinamą laikroduką, rodžius bloge esu..:)
    Dievinu tokius mielus mielus niekučius su savomis istorijomis!!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sis svarkelis/megztukas tiesiog nuostabus, man labai jo spalvos patinka :) atrodai puikiai! o apie sentimentus, tai as kaip ir visi ju turiu, saugau savo mociutes sena medini rozanciu, kuriame ir karoliuku truksta, bet man jis tobulas :) per visus egzaminus kiek ju mano gyvenime buvo, jis buvo su manimi ir dabar per labai man svarbius ivykius jo nepalieku vieno namuose.

    eM/Ieva
    http://mstyleideas.blogspot.it/

    AtsakytiPanaikinti
  3. puikiai atrodai:)jaunatviskai ir vasariskai! as turiu tik viena sena, bet itin brangu dalykeli - auksini proseneles zieda su ametistu. Jis dovanojamas is kartos i karta, kai baigiama mokykla :) vienas graziausiu daiktu, koki tik turiu!

    AtsakytiPanaikinti
  4. Taigi parasyk kas kur pirkta nuuuu :) Megztukas man ziauriai fainuolis :) Graziai atrodai ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. viskas įkalbėjai, postas bus jau šį savaitgalį :D

      Panaikinti
  5. Skaitant visų istorijas net šiurpuliukai per kūna bėgioja. Visų sentimentalūs dalykėliai riša mus su senelėm :) ech tie mergaitiški reikaliukai :P :D

    AtsakytiPanaikinti
  6. Dievinu relikvijas, perleidžiamas iš kartos į kartą ! O aš pilnametystės proga gavau senelio laikrodį, saugotą 40 metų. :)

    AtsakytiPanaikinti

Fill the city .
Blog design by Fleurroodbeek .