2012 m. gegužės 27 d.

Fill the city with style || eyewear dilemma

2012 m. gegužės 27 d.
Hi,
penktadeni 'apturėjau' nuostabią, blogerišką dieną! Jokių mokslų, jokių problemų ir blogų minčių, seniai tokios reikėjo.

Kol kas nutylėsiu ir palinksiu intrigėlę ką veikiau pirmąją dienos dalį :>  O pavakary susitikau su Sandra, prie vasariško kokteilio mergaitiškai patauškėjome. Taip betauškant Sandros akiniai atsidūrė ant mano nosies ir diskutavome, kaip vienas aksesuaras gali pakeisti visą įvaizdį - sušvelninti, sugriežtinti, žodžiu, priduoti ryškų prieskonį. Saulės akiniai yra viena iš mano silpnybių, turiu jų ganėtinai daug, tačiau visi tik dviejų formų - apvalūs arba 'wayfarer' tipo. 

O kokie akiniai Jūsų mėgiamiausi? Ar derinate akinius prie aprangos? O gal manote, jog tai visiškai "nepriklausomas" aksesuaras, turite vienus ir dedatės juos ant nosies nepaisant to ką dėvite?

 Sandra kaip visuomet papaparacino, tad ačiū jai už nuotraukas.




Geros ir darbingos visiems savaitės!

25 komentarai :

  1. mhm, suknelė ir man visų pirma krito į akis! o dėl akinių, tai sunkiai jie man prie veido limpa, kokius tris metus ieškojau, kol radau šį pavasarį tinkančius, tai kol kas jais ir džiaugiuosi :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labai graži suknelė!
    Žinant Tavo talentą naršyti SH, nenustebčiau, kad ji būtent iš ten, haha :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. haha, ji tikrai ne iš ten.
      O su SH talentu to nepavadinčiau, čia laimės dalykas :))

      Panaikinti
  3. Toma, labai gražios kojas turi, suknelė pasakiško grožio ir tu mane visada sužavi tiesiog tokiu paprastumu :)!

    AtsakytiPanaikinti
  4. This outfit is gorgeous, the prints are so nice, where did you buy that dress from x

    Adaora

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Thanks, I've bought it in the local shop.. :)

      Panaikinti
  5. Toma, kokia dieviska suknele. Is kur ji :)?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Suknelė iš Urpėjos, ją tik Klaipėdoje ir Palangoje galima rasti.
      Ilgą laiką labai skeptiškai į šia parduotuvę žiūrėjau, nes iš pirmo, žvilsnio ten tikra beskonybių mugė, tačiau mano mamai tikrų perliukų pavykdavo rasti, užėjau ir aš... ir vualia!

      Panaikinti
  6. Gorgeous! I love your hair and the dress is so nice!

    AtsakytiPanaikinti
  7. Kojos gyvai dar ispudingesnes! As jau isgyriau kaip grazei atrodei, apturejom nuostabu laika :)****

    AtsakytiPanaikinti
  8. Aš irgi negaliu atsižiūrėti kojų ilgumo :D O akiniai, deja, man netinka:)

    AtsakytiPanaikinti
  9. dar kartą pakatosiu, kad suknelė pasakiška :)
    man labai patinka įvairūs akiniai, tik gaila, kad nusiperku ir iš karto pametu :/

    AtsakytiPanaikinti
  10. jau tikrai, kad labai žavingai atrodai :) o dėl akinių, tai man pasisekė:D turiu vieną tų veidų, kuriam tinka bet kokie akiniai :) tik gaila,kad esu jiems gan išranki.. :)

    AtsakytiPanaikinti
  11. I love your dress and style! :) can't wait for next post :)

    AtsakytiPanaikinti
  12. vauu, atrodai stulbinanciai. Tokia moteriska, subtili :)

    AtsakytiPanaikinti

Fill the city .
Blog design by Fleurroodbeek .