2012 m. balandžio 23 d.

Fill the city with style | The hag

2012 m. balandžio 23 d.
Kol likusi Lietuvos dalis džiaugėsi neapsakoma šiluma, Vilniuje oras mūsų nedžiugino. Laimei pavyko bent valandai iškišti nosį laukan. Taip dažnai kalbu apie orą, bet galiu tiksliai pasakyti, kad jis lemia didelę dalį mano nuotaikos, o nuotaika ir tai kaip atrodau, ką rengiuosi.. Jeigu ryte pažvelgus pro langą išvystu darganą, faktas, kad Toma tą dieną šypseną vargu ar išspaus ir greičiausiai įsisiautus į juodą beformį megztinį visą dieną žiūrės 'Project Runway'. Panašiai buvo ir vakar






Gero pirmadienio ir
saulėtos savaitės visiems!




18 komentarų :

  1. atvarysiu pas tave manikiuro! Noriu tokio lako! :D
    O man tu visai neatrodai cia niurai ir darganotai kaip oras, patiko! tamsiai su pop of colour pats tas :)*

    Mua!

    Sandra
    Kur mano raktai?

    AtsakytiPanaikinti
  2. ok, visada laukiama!
    Kaip tai neniųrei, buvau ir laume ir ragana ir čigone išvadinta, tad supratau, kad atitaikiau įvaizdį pagal nuotaiką :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Gorgeous outfit! And I love your bracelet lots!:)

    http://resistmenot.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti
  4. Kas cia jau tokiais epitetais pasizarste?:D nes jei vyras, tai jie siaip nieko nesupranta:D
    spalvu derinys patiko ir sijonas tau tinka, aukstoms merginoms visuomet ilgi sijonai tinka:) as cia tik pyple negaliu tokiu dalyku nesioti, nes atrodau juokingai:D as gal dar buciau pameginus megztinio viena krasta ikist i sijona, kad paaukstinti silueta ir paryskinti tai, kad kojas turi iki pazastu:D

    AtsakytiPanaikinti
  5. Ačiū merginos :D
    Ieva su megztinio krastu taikliai čia šovei! Kita kart būtinai pasinaudosiu patarimu. :P

    AtsakytiPanaikinti
  6. Toma, skaiciau ir atrode, kad viskas apie mane :D Gal taip ir negerai, bet oras tikrai lb veikia ir mano nuotaika, apranga ir dienos tekme. Ir apima baime, kaip zmones mane mato, kai tu sauletu dienu taip truksta... :)
    P.S. Like your style! ;)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Linootia, mums reikia važiuoti gyvent į Afriką, tada spinduliuosim kasdien.. na juokauju. Iš Lietuvos mane sunkiai kas iškraustytų..
    ir ačiū.

    AtsakytiPanaikinti
  8. Super truper:) Laabai labai patiko:) Iš tikrųjų, kaip visada žavinga:) Žiūrint į tave..yra kur tobulėti:) Taip ir toliau!:***

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū už tokius gražius žodžius Auste! visiems visuomet yra kur tobulėti, nekalbėk taip :))

      Panaikinti
  9. O jau aksesuarų dailumas.. :) Ir aš parsivežiau lako ir papuošalų tokios spalvos, nes ji, kaip ir ne vieną mane pakerėjo ! Pas mane namuose šalčiau, nei lauke, tai iš viso. Sėdžiu žieminėm kojinėm, susimuturiojus į tris megztinius ir laukiu, kol galėsiu pasipuošti ir išlįsti iš to kiauto :( Toma, tu esi laaaabai žavi !

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū Margarita! :>
      manęs mėtinė spalva net taip netraukia kaip ši žaliai mėlyna. Ši palva jau 'naujoji juoda' tapo mano spintoj :D

      Panaikinti
  10. Kam ačiū už nuotraukas ?

    AtsakytiPanaikinti
  11. Patinka. Net vel uzsimaniau zeme sluojancio sijono :)

    AtsakytiPanaikinti

Fill the city .
Blog design by Fleurroodbeek .