2012 m. kovo 12 d.

Let's HA!R

2012 m. kovo 12 d.
Jau anksčiau skaitėte apie Let's HA!R projektą bloge. Taigi šiandien pasidalinsiu nuotraukomis darytomis Panelės redakcijoje :) Aš buvau drakoniukas :D Šukuosena rodos paprasta, bet pabandžius pamatysite, kad viskas sudėtingiau. Visus plaukus reikia surišti mazgais, vis pridedant naują sruogą (lyg pintumėt prancūzišką kasą), tačiau, kad šukuosena išeitų tvarkinga reikės arba labai paklusnių plaukų, arba gerų įgūdžių arba draugės pagalbos ;)



Let's HA!R jau turi savo tinklalapį taip pat juos rasite Facebooke

Hey!! ką tik radau <behind the scene> kadrus Let's HA!R puslapyje..










6 komentarai :

  1. Kas gi tave pazymejo lets hair facebook'o puslapy :D

    O ka tu ten laikai kur foto is zurnalo? :)
    sukuosenos man visu merginu labai patiko! Is pradziu net nepastebejau kad pas tave ten mazgai o ne siaip supinta :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. :D :D aš jau buvau radus tas foto, vaikštau po albumą žiūriu Sandra tik žymi tik žymi... :D
    ačiū.
    Ten aš laikau šalmą :D čia tipo 'Būti ar nebūti' ... žodžiu 'Panelė', tuom viskas ir pasakyta :D
    aha, maniškę šukuosena labai sunku perteikti nuotraukomis, galėjo kokią kitą Let's HAIR parinkti, nes daugelis turbūt ir manė, kad tai paprastas pynimas eglute :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Blemba, ziauriai man patinka idomiai pinti plaukai, bet kaip sunku graziai susipinti. O dar kaip rankos pavargsta :D O ir draugiu rankos nevikrios, bet taip grazu!

    AtsakytiPanaikinti
  4. Thanks for the sweet comment!
    I'm loving the braids! I'm so bad at french braiding haha.

    AtsakytiPanaikinti
  5. nice blog checkout mine on

    http://www.onjokes.blogspot.com

    feel free to leave a comment

    AtsakytiPanaikinti
  6. deadlyinlove - reikia tik praktikos praktikos, arba draugų :D
    Vogue and Steve - thank you! :))

    AtsakytiPanaikinti

Fill the city .
Blog design by Fleurroodbeek .