2012 m. vasario 29 d.

Stylish blogger award 2012

2012 m. vasario 29 d.
Vakarykštė diena prasidėjo smagia žinia. Sandra iš Kur mano raktai? skyrė man virtualią Stylish blogger award 2012 statulėlę! Tad didelis ačiū Sandrai už gražius žodžius ir įvertinimą, netikėtą ir daug reiškiantį, tai gera paskata nestovėti vietoje ir neapleisti to ką darau, kad ir kokios nusivylimo akimirkos aplankytų.

Taigi taigi, įsitraukiu į šį žaidimėlį ir aš. Džiaugiausi šiuo įvertinimu iki tol, kol perskaičiau, kad reikės atskleisti 7 bloge neminėtus dalykus apie save.. Galvojau, kad suksiu galvą laaabai ilgai, bet juk mano blogas dar jaunas, ir išpažinčių čia ne tiek ir daug būta, gal 7 faktus kaip nors atkapstysiu. Perspėju, būsiu lakoniška.


1. Mokausi Informologiją.
2. Esu labai konservatyvių pažiūrų.
3. Turiu laikrodžių ir akinių maniją.
4. Esu super jautri, išspausti ašarą man vienas juokas.
5. Esu lengvai išprotėjus dėl šunų. Auginu Jorkšyro terjerę - Amelitą. Svajonių šuo - Vokiečių dogas.
6. Teko išbandyti (na šiek tiek daugiau nei išbandyti) šias sporto šakas: aerobika/sportinė aerobika, tenisas, jodinėjimas.
7. Gimiau ir augau Šilutėje.

O dabar apdovanojimų eilė.
Kadangi niekas man nesakė galima ar ne apdovanoti žmogų iš kurio gavau apdovanojimą pati, tad vienas iš penkių atitenka Kur mano raktai? - už artumo įspūdį, paprastumą ir nešabloniškumą.

Kitas keliauja jyudeidei už inspiracijas, nuostabią fotografiją ir už linksmąjį 'I dream here too'.

Dar vienas  Cherry limonade už stilių, originalumą ir blogo jaukumą.

Ketvirtasis Ievos pievos už kokybę ir tvirtą nuomonę.

Ir paskutinysis, bet neprasčiausias Animals in dresses už talentą!


3 komentarai :

  1. nu tikrai jau labai trumpai pasipasakojai:D
    Beje, aciu labai tau uz apdovanojima, malonu!:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Man labai patinka tavo blogas :) Gera turėti stilingų informologų!

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ieva nėra už ką. Gaila, bet nesu gera rašytoja :D
    Informologe, malonu girdėti. ačiū :))

    AtsakytiPanaikinti

Fill the city .
Blog design by Fleurroodbeek .