2011 m. gruodžio 23 d.

Hair methamorphosis

2011 m. gruodžio 23 d.

Ar Jūs nepastebėjote, kad visuomet esate nesibaigiančiame cikle? Augini plaukus - nori juos nusikirpti - nusikerpi - nori atsiauginti - augini plaukus - nori  nusikirpti... Taip. Šiuo metu aš 'nori nusikirpti' stadijoje.. 
Ryt vizitas į kirpyklą ir turiu laaaabai  mažai laiko apsispręsti ką, galų gale, daryti.  Ar kirpti? Ir kaip kirpti?
Neramu. Na, o kol kas, surinkau nuotraukas, kur geriausiai matosi mano šukuosenų kaita. Esu pakankamai konservatyvi eksperimentų su plaukais atžvilgiu ir maniau, kad didžiausias kontrastas vyravęs mano pasikeitimuose - kirpčiukai ir (be)kirpčiukai.( cha. nežinojau kaip išsireikšti), tačiau tik sudėjusi nuotraukas šalia pamačiau daug spalvų, ilgių, kirpčių formų ir ilgių skirtumų. Na įvertinkite mano plaukų metamorfozes (nuotraukos senos, prašau nesijuokti. Dėkinga.).

Kas Jūsų manymu man tinka labiausiai?


Labanakt.


5 komentarai :

  1. Kirpciukai Tau visai tinka:) Bet man siaip graziausiai atrodai dabar :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Hmmm, man graziausia kaip toj fotkej su gelem :)
    nooors labai idomiai spalva atrodo pacioj apacioj kairej|)Graziai taip :)

    dabar pagalvojau kad ziauriai idomu butu surinkti ir pasiziureti spalvu ir kirpimu metamorfozes is senu laiku :D O as nemazai megdavau keistis :)))

    Sandra
    Kur mano raktai?

    AtsakytiPanaikinti
  3. Your hair is really beautiful ! In any ways :)
    Merry Christmas and a Happy New Year !!!
    If you want, let's follow each other ! Follow Fashion and Cookies !

    Fashion and Cookies on Facebook
    Follow me on Bloglovin
    My Twitter

    AtsakytiPanaikinti
  4. Gerai, jei galima aš tada atvirai pasisakysiu:) Toma, dabar atrodo idealiausiai iš visų pateiktų variantų. Tikrai labai gražūs, labai ilgi ir prižiūrėti plaukai, tiesiog nuostabiai atrodo! Aš neseniai tokį įprotį įsivariau apžiūrėti žmonių plaukus (sveikumo lygį) ir Tavieji plaukai man tikras pavyzdys! Žinau, kad norisi pokyčių, atsibosta atrodyti ilgesnį laiką vienodai... Bet nieko nėra tobuliau už gražią moterį su gražiais ilgais plaukais, kokia Tu dabar ir esi;)
    Ir mano nuomone Tau kirpčiukai nelabai:) na, bent jau be kirpčiukų gražiau:)

    AtsakytiPanaikinti
  5. ačiū merginos už nuomones.
    Ieva :O wow, dėkoju už pagyras, na bet plaukai, tai mano jau tikrai neturėtų niekam pavyzdiniai būti. Atimkit iš manęs plaukų džiovintuvą, gal bent tada jie atsigautų!
    Sandra, spalva tikrai atrodo įdomiai, bet čia jau saulės darbas, jo niekas nepakartotų :D
    Vis dėl to, į kirpykla užėjus visas entuziasmas keistis išblėso :D Tad kokie plaukai buvo, tokie jie ir liko..

    AtsakytiPanaikinti

Fill the city .
Blog design by Fleurroodbeek .